Saturday, August 4, 2012

Quotes #15



Hidup ada banyak warna tapi kita harus pilih yang paling sesuai dengan kita bukannya yang paling kita minat mahupun suka. Begitu juga dengan pasangan hidup. Hati-hati jatuh cinta. 


20 comments:

  1. hehehe.. aku tak peduli.. nak warna pink juga ekekeke!

    ReplyDelete
  2. Nong Andy---> ahaaa.. baiklah kalau kau rasa kau sebabti dengan pink. AKu dislike pink.. ekekek

    ReplyDelete
  3. saya takot nak jatuh cinta dah..=_=

    pasnie,biar org jatuh cinta dengan saya je.heh?haha~

    pssst: apesal semuanya rentak blog & fb tentang cinta?hihi~

    selamat berpuasa awak!

    rindunya awak.=D

    ReplyDelete
  4. saya takot nak jatuh cinta dah..=_=

    pasnie,biar org jatuh cinta dengan saya je.heh?haha~

    pssst: apesal semuanya rentak blog & fb tentang cinta?hihi~

    selamat berpuasa awak!

    rindunya awak.=D

    ReplyDelete
  5. aku nak biru.. apa nak jadi lataklah.. ekeke

    ReplyDelete
  6. jatuh cinta itu tak mungkin dalam keadaan hati yang berhati-hati sayang!

    ReplyDelete
  7. hoho betul2 tu, aku suka ayat kau tu, kena pilih warna yg sesuai, bukan warna yg kite suka..tp klw nk jugak warna yg kite suka tu, kena lah usaha sikit kan..(n_n) btw, aku suka warna pink gak, berebut dgn nong andy ! >_< kyahhh~~

    ReplyDelete
  8. Layyinur harir---> baik.. lepas ni dah tak ada cinta.

    ######

    Hani Asyira---> semoga berjaya.. ehehehe.

    #####

    Ninaa----< exactly. Tak mungkin akan jatuh cinta dalam keadaan berhati-hati. Aku baru sedar itu.. huhuhu.

    ######

    LynnDamya----> eheheh. Semoga berjaya berebut pink dengan Nong Andy.. =D

    ReplyDelete
  9. Layyinur harir---> baik.. lepas ni dah tak ada cinta.

    ######

    Hani Asyira---> semoga berjaya.. ehehehe.

    #####

    Ninaa----< exactly. Tak mungkin akan jatuh cinta dalam keadaan berhati-hati. Aku baru sedar itu.. huhuhu.

    ######

    LynnDamya----> eheheh. Semoga berjaya berebut pink dengan Nong Andy.. =D

    ReplyDelete
  10. i love pink,
    tapi bukan semua keadaan memerlukan pink :D

    ReplyDelete
  11. i love pink,
    tapi bukan semua keadaan memerlukan pink :D

    ReplyDelete
  12. sy setuju dgn entry ini...sbb kadangkala cinta juga boleh "membunuh kita hingga myebabkan kita menderita" tapi cinta juga ada yg membahagiakan..

    ReplyDelete
  13. soal jatuh cinta ni mana ingat soal hati-hati... percayalah, takde soal hati2 kalau sudah jatuh cinta.

    ReplyDelete
  14. ahsfantasy24---->huhu.. that;s right... =D

    #####

    Terbang Bersamaku---> setiap orang punya pendapat yg berbeza tentang cinta... =D

    #####

    ghost writer--->ehehe. Akyu setuju dengan komen kau. Bila dah jatuh cinta, apa pun tak ingat. Cinta itu buta.. =D

    ReplyDelete
  15. ahsfantasy24---->huhu.. that;s right... =D

    #####

    Terbang Bersamaku---> setiap orang punya pendapat yg berbeza tentang cinta... =D

    #####

    ghost writer--->ehehe. Akyu setuju dengan komen kau. Bila dah jatuh cinta, apa pun tak ingat. Cinta itu buta.. =D

    ReplyDelete
  16. apa apa pun, aku masih lagi menyukai warna gelap..hitam!

    ReplyDelete
  17. Haha asal aku xbace pon natang ni

    cinte bisa membutakan

    ReplyDelete
  18. Haha asal aku xbace pon natang ni

    cinte bisa membutakan

    ReplyDelete
  19. Lady Windsor---> ahahaha. Aku juga. Terutama coklat.. ehehe.

    #####

    Iffah Afeefah---? huhuh. Cinta itu buta.. =(

    ReplyDelete
  20. Lady Windsor---> ahahaha. Aku juga. Terutama coklat.. ehehe.

    #####

    Iffah Afeefah---? huhuh. Cinta itu buta.. =(

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.