Saturday, August 11, 2012

Beloved.. =D



Ini babies aku. Ahahaha.. sebab aku tak ada adik jadi aku treat dua ekor kitten ini as my brother? Err... ke sister?? Yang kiri tu aku bagi nama Putih, yang kanan tu aku bagi nama COMOT sebab muka dia comot. ehehe.

Diorang suka jalan jauh. Errr..sebenarnya PUTIH yang suka jalan jauh. Hari tu PUTIH hilang bersama abangnya, HARRY POTTER dan nasib baik aku jumpa PUTIH kat gerai makan  berhampiran tempat kerja aku. Nasib baik dia mengiau, dan mujur aku mengenali PUTIH, terus aku bawa balik ke rumah even masa tu memang dah terlambat nak pergi kerja. heee. Tapi sayangnya HARRY POTTER tak dijumpai. huuu. sedey Aku. =(

INi Harry Potter yg tinggal kenangan.
Ahahaha... pagi-pagi before aku nak pergi kerja, aku kurung mereka dalam sangkar. Ini sebab untuk elak mereka dari lari dari rumah lagi. Hahaha. Malam-malam, bila aku balik dari kerja, asal aku nampak mereka kat pagar rumah, terus aku ambil dan letak dalam sangkar. Macam tahu-tahu je aku nak balik. kekeke.

Err... kalau nak diikutkan, PUTIH ni agak nakal sebab dia selalu kacau COMOT. Kesian kat COMOT. Masa mandi pun, PUTIH yang kuat meraung. COMOT? Senyap je masa aku mandikan dia. Tak de mengiau-mgiau macam kucing gila. Baik kan COMOT? Sebab tu aku sayang COMOT lebih. PUTIH? Selalu kena marah dengan aku. Kadang-kadang suka tidur dalam kasut aku. heee. Aku tahulah dia dan kasut aku sama saiz. huhuhu.

Putih ni mmang Nakal.
Ha'ah... hari tu, aku terkapai-kapai cari COMOT pagi tu, aku ingatkan dia hilang ke apa. Putih ada masa tu, sedang menyusu. Mami aku rungsing kalau mereka hilang lagi. HUU.. Nak tahu COMOT pergi mana? Dia pergi tidur dalam bekas air untuk siram bunga. Huuuu.. dasyat betul.. ehehe

Eh, baiklah. Setakat itu sahaja perkenalkan kesayangan aku.. ehehe. Tinggal sebulan lagi nak habiskan masa dngan mereka. But still, aku rindu HARRY POTTER.
Ah.. bosan kena kurung. Baik tido.. huuu
p/s--- abaikan gambar-gambar yang tidak elok tu. huhu



20 comments:

  1. hahaha kau pon ske kucing

    ish xde geng

    ReplyDelete
  2. hahaha kau pon ske kucing

    ish xde geng

    ReplyDelete
  3. wah....harry potter,,sempoilah nama...


    hihihi...sya lepas kucing hilang trus xmau bela..takut hilang lagi...sadiss tau bila kehilangna kucing nih.,.hikhik

    ReplyDelete
  4. wah....harry potter,,sempoilah nama...


    hihihi...sya lepas kucing hilang trus xmau bela..takut hilang lagi...sadiss tau bila kehilangna kucing nih.,.hikhik

    ReplyDelete
  5. abang bro masa kecik pun suka bela kucing hehehe...

    ReplyDelete
  6. comel sungguh si putih dan si comot itu.

    ah.. kesian.. harry potter menghilang.. dia cari keluarga baru kot hehehe...

    gambar mak derang xde ke?

    ReplyDelete
  7. comel sungguh si putih dan si comot itu.

    ah.. kesian.. harry potter menghilang.. dia cari keluarga baru kot hehehe...

    gambar mak derang xde ke?

    ReplyDelete
  8. Iffah Afeefah---> hahaha. kau tak suka kucing kah??? hehehe

    ######

    si kiut lavender--> ahaha. Aku tak boleh. Aku tak de sesape nk kacau kalau tk de kucing.. ehehe.

    ######
    the malay male---> tentunya berpuasa.. ahaha. makan sama dengan kitaorang.. ekeke

    #######

    el mariachi---> eh? Masa dwasa dah tak bela dah eh???

    #####

    Nong Andy---> ahahaha. Itulah. Gary pun dah hilang jdi aku ada 2 ekor yg ini.. ehehe.

    #mak derang malu nk bergmbar... ekekek.

    ReplyDelete
  9. Iffah Afeefah---> hahaha. kau tak suka kucing kah??? hehehe

    ######

    si kiut lavender--> ahaha. Aku tak boleh. Aku tak de sesape nk kacau kalau tk de kucing.. ehehe.

    ######
    the malay male---> tentunya berpuasa.. ahaha. makan sama dengan kitaorang.. ekeke

    #######

    el mariachi---> eh? Masa dwasa dah tak bela dah eh???

    #####

    Nong Andy---> ahahaha. Itulah. Gary pun dah hilang jdi aku ada 2 ekor yg ini.. ehehe.

    #mak derang malu nk bergmbar... ekekek.

    ReplyDelete
  10. oh...comelnye!
    kim salam kat dorang k.. huhu~

    ReplyDelete
  11. oh...comelnye!
    kim salam kat dorang k.. huhu~

    ReplyDelete
  12. fahir ahmad ishak---> baik. Comel macam tuan dia kan?hahahah

    ReplyDelete
  13. haha, aku suke bace cerita psal kucing (n_n), btw best entry ni..sian harry potter hilang :( kenapa nama dia harry potter..kan dy dah ade magic, hahah :p..em putih tido dlm bekas siram bunga? HAHAHAHA..lawak tol kucing kau ni :p

    ReplyDelete
  14. lyynn damya---> ahahah. Tak tahu. maybe masa dia lahir, aku tengah baca Harry Potter.. ekekeke. Ahahah.... kucing aku semuanya sengal.. ekekeke.

    ReplyDelete
  15. cerita kau buat aku berimaginasi..as if aku nampak putih tidur dalam kasut, kacau comot, jalan kat kedai makan, dan macam2 lagi..terimaginasi yg kau marah putih..hahaha

    putih memang 'nampak' nakal..

    ReplyDelete
  16. cerita kau buat aku berimaginasi..as if aku nampak putih tidur dalam kasut, kacau comot, jalan kat kedai makan, dan macam2 lagi..terimaginasi yg kau marah putih..hahaha

    putih memang 'nampak' nakal..

    ReplyDelete
  17. comot .. aku mau die.. suke kucing jugak ko nih.. :)

    ReplyDelete
  18. Encik H---> ahahah. Komen kau buat aku ketawa. Putih sememangnya nakal. =)

    ##########

    Cik ZaitUL---> yeah... aku caring dengan kucing je.. ekekek.

    ReplyDelete
  19. Encik H---> ahahah. Komen kau buat aku ketawa. Putih sememangnya nakal. =)

    ##########

    Cik ZaitUL---> yeah... aku caring dengan kucing je.. ekekek.

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.