Monday, July 2, 2012

Quotes #7



Everything happens for reasons. There must be have reason why every time we planned for something, there’s always something ruined our plan. Be strong.

p/s--- cakap based on pengalaman sendiri. =)


12 comments:

  1. btol2. cume bse nye kite tau reason tuh lewat. time tuh dh abis ngamuk dh.. hahaha kene bayk istifar la klu cm ni

    ReplyDelete
  2. zaujah until jannah--->huii... betul. reason tu dtg lmbt, masa tu dah tak ada rasa nk megamuk ke apa ke.. huhu

    ReplyDelete
  3. setujulah dengan entri nih. baru tahu nape tak jadi begini, kalau jadi jugak mesti jadi lain. errr, paham ke... haha

    ReplyDelete
  4. ah.. memang. kita hanya merancang, Dia juga yang akan menentukan (ayat skema hahahaha..)

    ReplyDelete
  5. ell--->huuu,, aku selalu berpegang pada kata3 ni bila apa yg aku mau aku tak dapat.. =)

    ####
    Nong Andy---->heee.. that' right bebeh. huhuhu.

    ####

    delarocha---> betul tu. Ada rezeki utuk perkara lain bukan?

    ReplyDelete
  6. ell--->huuu,, aku selalu berpegang pada kata3 ni bila apa yg aku mau aku tak dapat.. =)

    ####
    Nong Andy---->heee.. that' right bebeh. huhuhu.

    ####

    delarocha---> betul tu. Ada rezeki utuk perkara lain bukan?

    ReplyDelete
  7. ya , aku setuju yg ini ,tp nak chill mase tu yg ssh ,huh

    ReplyDelete
  8. Yaaa aku tau tu
    pnglmn sntiase mngjr

    ReplyDelete
  9. Yaaa aku tau tu
    pnglmn sntiase mngjr

    ReplyDelete
  10. miza kimbum--->kan kan.. susah nk tenang masa susah tu.. huuuu.

    ####

    IFFAH afeefAh---> pengalaman mematangkan kita.. =)

    ReplyDelete
  11. miza kimbum--->kan kan.. susah nk tenang masa susah tu.. huuuu.

    ####

    IFFAH afeefAh---> pengalaman mematangkan kita.. =)

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.