Sunday, July 1, 2012

Quotes #5



Kadang-kadang bersendirian itu baik. Tapi bersendirian bukan bermakna kita mahu bersendirian sehingga ke akhir hayat cuma mahukan seketika masa untuk diri kita bukan?

p/s---> dapat idea dari sini.



11 comments:

  1. sendirian itu lebih baik jika berpasangan itu lebih banyak menoreh luka dalam hati.. Cinta saja bukan janji sebuah bahagia!!

    *aku melihat sebuah perkahwinan yang lukanya lebih banyak dari bahagia. kenapa bertahan jika berdikari lebih baik daripada hidup dgn biawak hidup!! ah.. aku terluka mengingatnya, ini bukan kisahku.. tapi kisah org yang aku kasihi sepenuh hatiku.. kalau membunuh itu x masuk jail dah lama aku bunuh lelaki itu!! maaf aku teremo pula :p

    ReplyDelete
  2. sendirian itu lebih baik jika berpasangan itu lebih banyak menoreh luka dalam hati.. Cinta saja bukan janji sebuah bahagia!!

    *aku melihat sebuah perkahwinan yang lukanya lebih banyak dari bahagia. kenapa bertahan jika berdikari lebih baik daripada hidup dgn biawak hidup!! ah.. aku terluka mengingatnya, ini bukan kisahku.. tapi kisah org yang aku kasihi sepenuh hatiku.. kalau membunuh itu x masuk jail dah lama aku bunuh lelaki itu!! maaf aku teremo pula :p

    ReplyDelete
  3. huuu.. benar---cinta sahaja tidak menjamin kebahagian.. huuu. Aku faham yg itu..

    #oh.. kisah orang lain eh? Err... kau buat aku makin takut dengan komitmen perkahwinan ... Ah.. aku tak nak kahwin pula.. heee =(

    ReplyDelete
  4. huuu.. benar---cinta sahaja tidak menjamin kebahagian.. huuu. Aku faham yg itu..

    #oh.. kisah orang lain eh? Err... kau buat aku makin takut dengan komitmen perkahwinan ... Ah.. aku tak nak kahwin pula.. heee =(

    ReplyDelete
  5. ada garis halus yang memisahkan antara meminggirkan diri dan dipinggirkan.

    ReplyDelete
  6. reenapple,

    Ia kisah org yg aku sayangi. jgn takut pada perkahwinan. mungkin kerana dia membuat pilihan yg salah dari awalnya lagi...itu saja yg boleh aku katakan. Cinta itu mungkin buta, tapi cinta saja bukan janji sebuah bahagia. pilihlah lelaki yg baik-baik. insyallah berakhir baik..

    ReplyDelete
  7. reenapple,

    Ia kisah org yg aku sayangi. jgn takut pada perkahwinan. mungkin kerana dia membuat pilihan yg salah dari awalnya lagi...itu saja yg boleh aku katakan. Cinta itu mungkin buta, tapi cinta saja bukan janji sebuah bahagia. pilihlah lelaki yg baik-baik. insyallah berakhir baik..

    ReplyDelete
  8. delarocha---> huuu,. Yaa betul tu.. =)

    #####

    Nong Andy--->hhuuu.. kadang3 bukan salah diri sendiri bila buat pilihan yg salah, mungkin sudah dtetapkan.. Dan dalam dunia ni, aku jarang melihat lelaki yg baik.. huuu. Dan aku 'gerun' pada insan yg bernama lelaki. Ah.. mungkin 1 hari aku kembali percaya cinta itu indah.. heheh.

    #tak tahu asal aku touching bila cakap pasal ini.. =(

    ReplyDelete
  9. delarocha---> huuu,. Yaa betul tu.. =)

    #####

    Nong Andy--->hhuuu.. kadang3 bukan salah diri sendiri bila buat pilihan yg salah, mungkin sudah dtetapkan.. Dan dalam dunia ni, aku jarang melihat lelaki yg baik.. huuu. Dan aku 'gerun' pada insan yg bernama lelaki. Ah.. mungkin 1 hari aku kembali percaya cinta itu indah.. heheh.

    #tak tahu asal aku touching bila cakap pasal ini.. =(

    ReplyDelete
  10. ya kau sama macam aku. sendiri itu perlu. dan bile tibe msenye kite akn nk berteman. cume tatau bile kan? so wait n see. org tergilakan cmne pon, kalo Allah xizinkan. tetap sme jugak. sendiri lagi dan lg

    ReplyDelete
  11. Iffaf Afeefah---> heee... betul3. Sendiri itu perlu.. Huhuhhu. bila dah tiba masanya, Allah izinkan, kita tak perlu lagi bersendirian.. hhuhu

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.