Monday, July 30, 2012

Quotes #13


Kadang-kadang ada baiknya kau buang sahaja sesuatu yang pernah memberikan kau rasa sakit dari kau simpan ia untuk jadikan kenangan walhal ia mungkin akan menjadi pemangkin semangat kau tapi membuangnya adalah pilihan yang terbaik. Bodoh bila teringatkan kembali.

p/s--- sedang delete apa yang patut.


13 comments:

  1. tapi nak deletekan gambar sidia tu susah woo!! terasa cam perluuu jer simpan.

    ReplyDelete
  2. Cam kistot wedges aku
    tu la delete pe y ptut

    ReplyDelete
  3. Cam kistot wedges aku
    tu la delete pe y ptut

    ReplyDelete
  4. Pocket---> kalau ia beri kau rasa sakit.. buang. Kalau ia buat kau tersenyum dengan kenangan manis yg pernah ada, simpan.. kau ada pilihan tapi bagi aku buang lagi baik. Itu kalau aku berada di kasut kau.. ehehe.

    #####

    IFFAH AFEEFAH---> yup... delete apa yg patut., Tapi dia makan wedges feveret ex dia.. huuu.

    ReplyDelete
  5. Pocket---> kalau ia beri kau rasa sakit.. buang. Kalau ia buat kau tersenyum dengan kenangan manis yg pernah ada, simpan.. kau ada pilihan tapi bagi aku buang lagi baik. Itu kalau aku berada di kasut kau.. ehehe.

    #####

    IFFAH AFEEFAH---> yup... delete apa yg patut., Tapi dia makan wedges feveret ex dia.. huuu.

    ReplyDelete
  6. patut buang klu itu buat kau tak igt lahi kat kenagan tu..
    tak guna buang tapi hati , jiwa masih teringat :)

    ReplyDelete
  7. patut buang klu itu buat kau tak igt lahi kat kenagan tu..
    tak guna buang tapi hati , jiwa masih teringat :)

    ReplyDelete
  8. betul...baik cantas sebelum ia jadi lahanat macam 'kanser'

    ReplyDelete
  9. takpe, simpan je sebab best juga mengenang kenangan lama (tanpa ada apa-apa perasaan lagi)

    ReplyDelete
  10. yeayy..aku setuju..tp selepas amek mase bertahun..erk (-_-')..serius lah mmg susah nk delete betul2, tp bila masanya tu dh betul2 sampai, dan kita berjaya delete benda2 yg xbest tu, lepas je kite siap delete semuanya, kita akan rasa lega..aku pnah rse kepuasaan kelegaan itu, hahaha..delete jgn xdelete :D

    ReplyDelete
  11. kalaulah ada pensive cam dalam citer harry potter.. best jugak niyh.. delete yg tulis senang dalam kepala acano??

    ReplyDelete
  12. CIK ZAITUL---> betul juga dengans ekali sekali dengan jiwa.. ehehe.

    ####

    ASRUL---> mencegah lagi baik dari merawat kan kan? ehehe=)

    #####

    HANI'ASYIRA---> pensive? nk imbau balik eh? Yg dalam kepala, aku rasa kena ambik masa.. huuu.

    ReplyDelete
  13. CIK ZAITUL---> betul juga dengans ekali sekali dengan jiwa.. ehehe.

    ####

    ASRUL---> mencegah lagi baik dari merawat kan kan? ehehe=)

    #####

    HANI'ASYIRA---> pensive? nk imbau balik eh? Yg dalam kepala, aku rasa kena ambik masa.. huuu.

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.