Wednesday, July 25, 2012

Quotes #10



Don't treat people stupid if you don't want to be looked stupid by others. Treat people equally even though you feel some kind of uncomfortable feeling facing them. Be nice with them without hoping for something. 





8 comments:

  1. buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali... :D

    ReplyDelete
  2. er..er.. tolong transalate untuk aku hehehehe....

    ReplyDelete
  3. ya ni aku stuju

    gara2 kau aku pun terjebak buat quotes

    ReplyDelete
  4. ya ni aku stuju

    gara2 kau aku pun terjebak buat quotes

    ReplyDelete
  5. Asrul--->yaa... betul tu.. =D

    ####

    Nong Andy----> jangan layan org bodoh kalau tak nak dilihat seperti org bodoh.. huhuh. Itu pengjaran aku dapat.. ehehe.

    #####

    iffah Afeefah--> hahaha. terima kasih terikut sama.. hehe. Cerpen dah tak jadi. quotes lak.. ehehehe

    ReplyDelete
  6. Asrul--->yaa... betul tu.. =D

    ####

    Nong Andy----> jangan layan org bodoh kalau tak nak dilihat seperti org bodoh.. huhuh. Itu pengjaran aku dapat.. ehehe.

    #####

    iffah Afeefah--> hahaha. terima kasih terikut sama.. hehe. Cerpen dah tak jadi. quotes lak.. ehehehe

    ReplyDelete
  7. the malay male---> thank you.. =D

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.