Thursday, July 5, 2012

Khamis yang Klasik.


Aku tak tahu dalam banyak-banyak perkahwinan selebriti, aku teruja dengan yang Irma Hasmie punya. Maybe sebab dia punya CINTA LEPAS KAHWIN kot dan dipenuhi dengan keberkatan dariNYA. UHuhuu.. 

Ah... rasa macam nak je alami apa yang dia alami but then entah, ada banyak perkara yang harus aku baiki dahulu. Dan tentunya ia hubungan dengan yang Maha ESA.

Tak apalah, aku cuba baiki diri aku dahulu. Itu yang lebih penting dari segala benda yang ada di dunia ni. Salam Nisfu Syaaban.

p/s--- mendoakan mereka bahagia. 
Oh...sumber gambar dari Facebook.

25 comments:

  1. tolong.. dah 2.16am tapi aku masih belum boleh tidur...

    *sepadankan. mudah-mudahan :D

    ReplyDelete
  2. tolong.. dah 2.16am tapi aku masih belum boleh tidur...

    *sepadankan. mudah-mudahan :D

    ReplyDelete
  3. me too..so shweet mreka punya wedding..=)

    ReplyDelete
  4. rasanya lagi best kot... tapi kena banyak bersabar sebab kita akan belajar dari zero ttg pasangan kita.
    :P

    ReplyDelete
  5. rasanya lagi best kot... tapi kena banyak bersabar sebab kita akan belajar dari zero ttg pasangan kita.
    :P

    ReplyDelete
  6. lyl jgak.. rasa sngat sweet.. :)

    ReplyDelete
  7. saya pun suka dengan perkahwinan Irma ini,banyak hikmah yang kita nampak kan?

    Allah gantikan dengan seseorang yang lagi baik dari Nabil..ehhhh~hehe..

    salam nisfu syaaban juaaa~=)

    ReplyDelete
  8. saya pun suka dengan perkahwinan Irma ini,banyak hikmah yang kita nampak kan?

    Allah gantikan dengan seseorang yang lagi baik dari Nabil..ehhhh~hehe..

    salam nisfu syaaban juaaa~=)

    ReplyDelete
  9. me too...envious but in a good way! :)

    ReplyDelete
  10. Nong ANDY---> ehehehe. Aku dah offline.. uhuhu. Ini autopublish.. ehehe.

    #####
    churippu farah----> kan kan kan? really sweet.. =)

    ######

    Nurlyla----> uhuuu.. dorang memang sweet.. really!!!

    #####

    Layyinur Harir----> yup betul.. Saya juga lihat hikmah pada pertemuan itu.

    #dan juga seorang lagi.. dah lupa nama lelaki tu.. Farid .. apa entah.. ahaha. (susah nk ingat nama orang)

    #####

    iman Nur Aima---> kan.. it's a good thing happen to them,,=)

    #####
    penjajah minda----> salam Nifsu syaaban juga.. =)

    ReplyDelete
  11. Nong ANDY---> ehehehe. Aku dah offline.. uhuhu. Ini autopublish.. ehehe.

    #####
    churippu farah----> kan kan kan? really sweet.. =)

    ######

    Nurlyla----> uhuuu.. dorang memang sweet.. really!!!

    #####

    Layyinur Harir----> yup betul.. Saya juga lihat hikmah pada pertemuan itu.

    #dan juga seorang lagi.. dah lupa nama lelaki tu.. Farid .. apa entah.. ahaha. (susah nk ingat nama orang)

    #####

    iman Nur Aima---> kan.. it's a good thing happen to them,,=)

    #####
    penjajah minda----> salam Nifsu syaaban juga.. =)

    ReplyDelete
  12. bes sgt tgk wedding dorg!
    jom follow
    http://sayadalahaku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. bes sgt tgk wedding dorg!
    jom follow
    http://sayadalahaku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Fieza Ghulam---> yes.. diorang memang sweet. =)

    ReplyDelete
  15. wei, tak reply komen aku. majuk ni

    ReplyDelete
  16. eLL--->ehehehe. AKu tak perasan.. uhuhu.


    #tetiba je aku rasa cinta lepas kahwin tu sweet tahu.. =)

    ReplyDelete
  17. eLL--->ehehehe. AKu tak perasan.. uhuhu.


    #tetiba je aku rasa cinta lepas kahwin tu sweet tahu.. =)

    ReplyDelete
  18. gila..
    aku suka irma..

    haih...
    sumea org megimpikan cinta lepas kawen...

    salam nisfu :)

    ReplyDelete
  19. gila..
    aku suka irma..

    haih...
    sumea org megimpikan cinta lepas kawen...

    salam nisfu :)

    ReplyDelete
  20. cik ZaitUL---> ahahah,.. aku pun rasa nak cam tu..tapi tapi.. tak tahu.. tunggu aku bukak hati aku kembali.. ahahah.

    ReplyDelete
  21. cik ZaitUL---> ahahah,.. aku pun rasa nak cam tu..tapi tapi.. tak tahu.. tunggu aku bukak hati aku kembali.. ahahah.

    ReplyDelete
  22. Aku pon

    aci x eh?

    Nnti jemputla kawen aku kah3

    ReplyDelete
  23. Aku pon

    aci x eh?

    Nnti jemputla kawen aku kah3

    ReplyDelete
  24. Iffah Afeefah---> huuuu. Kau pon??? Hahaha... Baik. AKu tunggu jemputan dari kau,..

    ReplyDelete

Daun lili daun keladi
Kalau sudi, sila komen lagi.